SSブログ

私は起き上がれる [聖書]

When I am down and, oh, my soul, so weary;
落ち込んで、魂がとても疲れてしまった時
When troubles come and my heart burdened be;
困難がやってきて、心に重荷を背負った時
Then I am still and wait here in the silence,
そんな時は静けさの中、じっと待つ
Until you come and sit awhile with me.
主である、あなたが来て、しばらく一緒に居てくれるまで

You raise me up, so I can stand on mountains;
あなたは私を起き上がらせてくれる、だから山の上にだって立てる
You raise me up to walk on stormy seas;
あなたは私を起き上がらせてくれる、嵐の海の上を歩けるほどに
I am strong when I am on your shoulders;
私は強くなれる、あなたの支えがある時
You raise me up to more than I can be.
あなたは私を起き上がらせてくれる、私が出来る以上に

You raise me up, so I can stand on mountains;
あなたは私を起き上がらせてくれる、だから山の上にだって立てる
You raise me up to walk on stormy seas;
あなたは私を起き上がらせてくれる、嵐の海の上を歩けるほどに
I am strong when I am on your shoulders;
私は強くなれる、あなたの支えがある時
You raise me up to more than I can be.
あなたは私を起き上がらせてくれる、私が出来る以上に

There is no life - no life without its hunger;
飢えない命なんてこの世にない、
Each restless heart beats so imperfectly;
それぞれの休む事のない心臓は、不完全に鼓動している
But when you come and I am filled with wonder,
でもあなたが来て、私が不思議で満たされると
Sometimes, I think I glimpse eternity.
時々、永遠を垣間見ているって思う

You raise me up, so I can stand on mountains;
あなたは私を起き上がらせてくれる、だから山の上にだって立てる
You raise me up to walk on stormy seas;
あなたは私を起き上がらせてくれる、嵐の海の上を歩けるほどに
I am strong when I am on your shoulders;
私は強くなれる、あなたの支えがある時
You raise me up to more than I can be.
あなたは私を起き上がらせてくれる、私が出来る以上に

You raise me up, so I can stand on mountains;
あなたは私を起き上がらせてくれる、だから山の上にだって立てる
You raise me up to walk on stormy seas;
あなたは私を起き上がらせてくれる、嵐の海の上を歩けるほどに
I am strong when I am on your shoulders;
私は強くなれる、あなたの支えがある時
You raise me up to more than I can be.
あなたは私を起き上がらせてくれる、私が出来る以上に

You raise me up to more than I can be.
主は私を起き上がらせてくれる、私が出来る以上に。
(Brendan.Graham)
sazanka4392.jpg
nice!(6)  コメント(1)  トラックバック(0) 
共通テーマ:趣味・カルチャー

nice! 6

コメント 1

えんや

新年おめでとうございます。
今年もよろしくお願いいたします。
by えんや (2017-01-05 21:06) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0